| 
                                
                                
                             | 
		
			
                                
                                
                                    
                                        
                                            19 
                                                اردیبهشت
                                        
                                            1399
                                     
                                    
                                        
                                        
                                            
                                            
                                                
اعلام نتیجه مسابقه 
با تشکر از شرکت فعال دانش آموزان  و همکاران فرهنگی وپیگیری مدیران و معاونین پرورشی محترم مدارسی که در مسابقه غیر حضوری همراهی نمودند، بدینوسیله اسامی نفرات برتر  اعلام می گردد.برای مشاهده لیست نفرات برتر روی لینک خبر کلیک کنید. 
لوح تقدیروهدایای نفرات برگزیده از طریق آموزشگاه مربوط تحویل داده خواهدشد. 
 
                                             
                                            
                                             
                                         
                                        
                                         
                                     
                                    
                                    
                                     
                                 
                             | 
		
			| 
                                
                                
                             | 
		
			| 
                                
                                
                             | 
		
			| 
                                
                                
                             | 
		
			| 
                                
                                
                             | 
		
			| 
                                
                                
                             | 
		
			| 
                                
                                
                             | 
		
			| 
                                
                                
                             | 
		
			| 
                                
                                
                             |